Търсене

Ако имате въпроси можете да ги зададете във всеки един от каналите ни.

Трябва ли да имам регистрация, за да поръчам?

Не, не е задължително. Регистрацията би Ви помогнала да следите по-лесно статуса на поръчката си, да добавяте продукти в “Любими” и да следите цената им, да добавяте продукти в кошницата и да не ги губите из сайта. Можете да се абонирате като оставите email адреса си, за да получавате известия за новите промоции и тенденции, както и да имате достъп до специални оферти.

Как мога да поръчам?

  • Онлайн чрез сайта, или на изпратете вашата поръчка на нашия имейл адрес: website@rosco.bg.
  • Можете да направите поръчка на Facebook страницата ни в Messenger или във Viber
  • Можете да получите информация, как да направите поръчка на тел. +359 897 78 00 66

Как да мога да платя?

  • С карта след като направите поръчката на сайта.
  • При получаване на стоката: в брой/с карта.
  • Ако доставката се извършва лично от РОСКО, тогава можете да заплатите на шофьора в брой или предварително с карта на сайта, когато правите поръчката.
  • По банков път след направена поръчка на сайта и получена проформа.

Какви са начините и сроковете на доставка?

Има няколко начина за доставка, като преди да изпратим поръчката Ви, наш консултант ще се свърже с Вас по телефона за потвържение. Във всички случаи доставката се изпълнява в рамките на до 1-3 работни дни (изключение правят случаите, в които сте избрали неналична стока; тогава ще се свържем с Вас за уточняване на детайлите по поръчката.

По какъв начин и срок мога да върна поръчка и да ми се възтанови сумата обратно?

При поръчка онлайн имате право да върнете стоката в период от 14 дни. Задължително трябва да пазите касовия бон/разписка от куриер и фактурата. Можете да върнете стоката по куриер за Ваша сметка. Парите Ви могат да се възстановят по банков път, като ни предоставите банкова сметка; Ако имате въпроси, винаги можете да се свържете с нас на тел: 0896 34 02 60 , по имейл: website@rosco.bg или Viber

За повече информация прочетете Общи условия на онлайн магазина.

Как мога да направя рекламация?

Рекламации за закупени стоки към Роско Трейдинг ЕООД може да бъде подадена в свободен текст в срок от 6 месеца и извършват по правилата на ЗЗП и съобразно с условията и сроковете на търговската гаранция.

Рекламации се приемат само срещу представяне на официален документ за покупка и прикачен касов бон/фактура.

Контактна форма за рекламации – Рекламация

Как мога да откажа поръчка?

Може да откажете поръчката на тел. +359 8977 800 66. Това може да се случи само, ако поръчката все още не е опакована и изпратена към Вас. Друг начин за отказ е да ни изпратите имейл на website@rosco.bg, като посочите номер на поръчка.

Кои са предимствата при онлайн пазаруване на www.rosco.bg?

  • При онлайн поръчките имате право на връщане от 14 дни.
  • Онлайн лесно сравнявате цените и качествата на продуктите, за да направите информиран избор.
  • Страхотна програма за лоялни клиенти – Купи и Печели.
  • При доставка имате право на преглед преди плащане.
  • За онлайн поръчки предлагаме безплатна доставка за поръчки над 599 лв. за цялата страна до 31.5 кг

Има ли къде да подам жалба?

Да, разбира се има. Можете да използвате Онлайн решаване на спорове можете да намерите линк към нея тук >>> Електронна платформа за ОРС

Към кого да се обърна за други въпроси?

Поръчки, оферти и доставка – website@rosco.bg

Реклама, маркетинг  – office@rosco.bg

Рекламации и др. project@rosco.bg

Върнете се в началото
Продуктът е добавен към вашата количка