Търсене

Време за обработване на поръчката.

Всяка направена поръчка се обработва след потвърждаване по телефона от служител на “ROSCO.BG”. Ако поръчаните продукти не са налични ще бъдете уведомени за това, както и колко време ще отнеме, за да бъдат в наличност.

Сроковете за доставка на поръчани чрез онлайн магазина стоки са следните:
1. За стоки поръчани до 12:30 часа българско време – е между 1 и 2 работни дни за налични на склад стоки, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката.
2. За стоки поръчани след 12:30 часа българско време – е между 2 и 3 работни дни за налични на склад стоки, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката.

Детайли за доставката.

Стоките, поръчани от електронния магазин Rosco, освен стоките, за които изрично е посочен различен срок на доставка, се доставят в срок от 1-5 работни дни /срока зависи от фирмата доставчик/.

Срокът за доставка започва да тече, след като служител на ROSCO се свърже с клиента, за потвърждаване на поръчката, респективно – от получаване на плащането при избран начин на плащане „наложен платеж”, „по банков път”, „с дебитна/кредитна карта”, освен в случаите, в които за конкретната стока е указан различен срок на доставка. При всички случаи, Потребителят ще бъде информиран относно срока на доставка, когато същият е по-дълъг от 3 /три/ работни дни. Доставки се извършват на територията на Република България.

Условията за БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА са при обща сума на поръчката над 599 лв. за цялата страна с общо тегло до 31.5 кг. Доставките за поръчки под 599 лв и с общо тегло над 31.5 кг, се извършват на преференциално ниски цени и се доставят в срок от 1-3 работни дни /срока зависи от фирмата доставчик. 

ВАЖНО: БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА за всички продукти с марка KARAG (само при плащане с карта, или банков път), не важи при плащане с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ. БЕЗПЛАТНАТА ДОСТАВКА не важи за категория ПЛОЧКИ и ЛАМИНАТИ (цените за доставка са фиксирани и продуктите се изпращат само на пале с куриерска фирма ЕКОНТ – до адрес или офис). За всички поръчки, включително и такива с етикет БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА, поръчани с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ се начислява такса 1.00%, чиято сума се изчислява в количката преди завършване на поръчката.

*Доставка с куриер до Ваш адрес или офис – използваме до адрес или офис Европът, Eконт и Спиди 

Клиента задължително при получаване на пратката я отваря и преглежда в присъствието на куриера.

Рекламации за явни и транспортни дефекти се приемат само на място при доставката. 

Rosco.bg  дава правото на Вас, нашите клиенти да върнете закупените продукти в срок от 14 дни, считано от деня на получаване.

Не могат да се връщат продукти, които са произведени / внесени по индивидуална поръчка /специално за клиента/, монтирани, или видимо повредени след получаването им.

Касовата бележка се издава на място от куриера, а фактурата се изпраща по електронен път. Това е признат от закона начин за плащане при дистанционна продажба, включително в Наредба 18 на НАП.

Моля, имайте предвид, че всички поръчки направени по време на почивни дни и официални празници, ще бъдат обработени и изпратени на следващия работен ден!

  • Опаковка

Продуктите са грижливо опаковани и застраховани, като в работата си сме достигнали до извода, че “най-добрата застраховка е добрата и здрава опаковка”. Всички пратки изпращани с куриер имат опция за преглед и връщане, което Ви осигурява спокойно и сигурно пазаруване. При отварянето на продукта и заплащането пред куриера Вие се съгласявате, че всичко е наред и след това нямате право на връщане.

  • Фирми доставчици

За доставки използваме куриерски фирми Европът, Еконт и Спиди,  които ще доставят поръчката на посочен адрес или “до поискване” – в удобен за Вас офис. Цените на всички продукти и услуги, изложени в сайта, са в български лева (BGN) и с включен ДДС (20%). Цените за всяка пратка са различни, зависи от тарифата на Куриерската фирма. Тя е за Ваша сметка и плащате директно на куриера.

  • Отложена доставка/складиране на поръчка: предоставя възможност на клиентите, които са възпрепятствани да получат пратката. След предварително заплащане на поръчката си, да отложат доставката на поръчката си до 10 дни.

Преглед при доставка.

ПРЕГЛЕД

Всяка една поръчка, поръчана от нашия сайт и изпратена с куриери, има застраховка, с включена опция за преглед и връщане.
Това осигурява на Вас, нашите клиенти, спокойствието и сигурността от която имате нужда при Вашата поръчка.

Продуктите са грижливо опаковани и застраховани, като в работата си сме достигнали до извода, че “най-добрата застраховка е добрата и здрава опаковка”.

При отварянето на продукта и заплащането пред куриера, Вие се съгласявате, че всичко е наред. Моля, да бъдете коректни и да прегледате всичко, за да можем да спестим по-нататъшни проблеми.

Условия на връщане.

ВРЪЩАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ

Продуктите закупени от нашия онлайн магазин Rosco могат да бъдат върнати в 14 дневен срок /по Закона за електронната търговия/. Този срок започва да тече от получаването на доставката. Връщането е за сметка на Клиента!

Възстановяваме сумите в рамките на 24 часа след получаването на върнатата поръчка, отговаряща на условията за връщане по-долу. Връщането на сумите се извършва по IBAN, предоставен от клиента, или ако поръчката е била заплатена с карта през сайта, сумата се нарежда директно по Вашата карта.

При доставка винаги предоставяме задължителна опция “Преглед”, моля да прегледате поръчката си и ако не сте съгласни с нея, може да я върнете обратно като заплащате доставките в двете посоки. Не се заплащат такси за връщане при счупен продукт, фабрично дефектен продукт, или грешно изпратен от Търговеца продукт, неотговарящ на поръчаният от Вас. Ако продуктът е счупен при транспорта, Търговеца изпраща друг продукт, а клиента не заплаща никакви допълнителни суми.

Ако приемете продукта след преглед при доставка и ни се обадите за счупен продукт, няма да зачетем правото Ви на връщане. Това счупване може да бъде и по Ваша вина при неправилно пренасяне след получане от куриера.

За това Ви молим да прегледате добре продукта, колкото и време да отнеме, за да можем да спестим най-вече на Вас, както и на нас главоболия и загуба на време и средства.

Уверете се, че продуктът/продуктите отговаря на условията за връщане:

Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние, в което са били получени. Трябва да са в оригиналната опаковка, придружена от всички документи, в т.ч. инструкции, гаранционни карти и касов бон/фактура, с които са били доставени.
В случаите, когато към продукта има аксесоари, трябва да бъдат върнати и те. Връщането е за сметка на Клиента!

Няма да бъдат приемани стоки :
– с увредена или нецялостна опаковка
– със следи от удар или друга външна намеса
– повредени от потребителя
– които са били поправяни от неупълномощено лице
-В случай, че поръчаната стока не отговаря на Вашите очаквания, можете да се откажете от
сключения договор от разстояние, според условията от чл.55 от Закона за Защита на
Потребителите. Транспортните разходи по връщането на продукта в този случай са за сметка
на клиента.

Плащане на поръчка.

ЗАПЛАЩАНЕ
Нашите начини за плащане:

1. Наложен платеж (Само за поръчки на територията на България)
При избиране на този метод, плащането на поръчаните от Вас продукти става директно на куриера при доставка (Наложен платеж). При доставка на дадена поръчка клиентът заплаща дължимата сума на куриера, като сумата включва цена на закупената стока и цена за доставка на поръчката + 1.00% такса “Наложен платеж” за всички поръчки, включително и такива с етикет Безплатна доставка. Касовата бележка се издава на място от куриера, а, фактурата се изпраща по електронен път. Това е признат от закона начин за плащане при дистанционна продажба, включително в Наредба 18 на НАП.

2. Кредитна или дебитна карта
Плащане на поръчката можете да направите и с Вашата кредитна или дебитна карта чрез нашия виртуален ПОС терминал на VivaWallet . При избор на този метод на плащане се заплаща цялата генерирана сума на поръчката (вкл. и цената за доставка). След заплащането чрез кредитна или дебитна карта Вие не дължите никакви допълнителни такси и разходи при получаването на поръчката.

3. Банков път
Можете да направите плащане по банков път. При избор на този метод на плащане се заплаща цялата генерирана сума на поръчката (вкл. и цената за доставка). След заплащането по банков път Вие не дължите никакви допълнителни такси и разходи при получаването на поръчката. Всяка поръчка платена чрез този метод бива придружавана от фактура.

Пояснителен код/основание за превод: “номера на поръчката Ви
Име: Роско Трейдинг ЕООД
Банка: ДСК АД
IBAN: BG03STSA93000028415992
SWIFT/BIC: STSABGSF

Ако в срок от 5 работни дни след потвърждаване на поръчката, сумата по същата не постъпи в посочената банкова сметка, поръчката ще бъде автоматично анулирана.

Сигурност на плащанията.

Плащане с кредитна/дебитна карта

Гарантираме, че всяка транзакция, извършена в онлайн магазин “ROSCO.BG”, е 100% безопасна. Всяка операция, която предполага предаване на лична информация или банкови данни, се извършва в безопасна среда.
Oнлайн магазин “ROSCO.BG” използва защитен сървър, който използва протокол наречен SSL (Secure Socked Layer), за да осигури сигурен трансфер на информацията чрез шифроване на връзката между нашия сървър и платежната страница на обслужващата ни банка.

Внимание! Oнлайн магазин “ROSCO.BG” НЕ събира картови данни и като търговец нямаме достъп до тях, а само обслужващата ни банка!

При извършване на плащане чрез кредитни/дебитна карта, клиентите ще бъдат помолени да предоставят следната информация:

1. Номера на кредитната карта
2. Датата на изтичане на валидността
3. Кода за потвърждение, който се отнася до последните 3 цифри, отпечатани на гърба на кредитната/дебитната карта.

По този начин ние можем да гарантираме още по-голяма сигурност за онлайн транзакциите.

Политика на забавяне на доставки.

При закъснение доставката на направената поръчка, за срок над 7 работни дни, по причини независещи от „ROSCO.BG“, изпращачът се ангажира да изпрати отново направената поръчка, като за целта клиентът не дължи никакви допълнителни такси и/или разходи.

1.1. Причини независещи от “ROSCO.BG” може да са:

1.1.1. Забавяне от страна на куриерската фирма
1.1.2. Увреда на пратката при транспортиране от страна на куриерската фирма
1.1.3. Забавяне от страна на куриерската фирма поради лоши метеорологични условия.
1.1.4. Забавяне от страна на куриерската фирма поради природни бедствия.

Върнете се в началото
Продуктът е добавен към вашата количка